З 28 січня в ефірі дитячих телевізійних каналів, а також в мережі Інтернет стартує рекламна кампанія від ТМ “Растішка” (група компаній Danone), відеоролики якої були створені рекламним продакшном FILM UA Group/Play Production разом з анімаційною студією Animagrad.
У новій рекламній кампанії бренду “Растішка” за назвою “Наліпки збирай - суперсили відкривай” динозаврик Діно знайомить глядачів із магічними монстриками, кожен з яких володіє якоюсь супер-силою - чищення зубів, прибирання в кімнаті, споживання корисної їжі тощо. Згідно правил акції, на упаковці йогуртів “Растішка” розміщені монстро-наліпки, які активуються спеціально розробленим додатком для доповненої реальності (скорочено - AR-додаток). Варто лише навести екран смартфону чи планшету на наліпку, і за допомогою цього AR-додатку монстр «оживе» та поділиться своєю супер-силою.
Для донесення даної активності своїм маленьким споживачам маркетинг-команда компанії Danone разом з креативною агенцією Y&R, рекламним продакшном FILM.UA Group/Play Production та анімаційною студією Animagrad розробили та створили кілька яскравих рекламних роликів про супер-здібності Силача, Зубчика, Охайника тощо. Ці та інші супер-монстрики разом з Діно відкривають дітям справжні супер-сили в кожній упаковці йогурту і мотивують їх вчитися корисним звичкам.
Участь в цьому проекті стала черговим серйозним викликом для рекламного продакшну FILM UA Group/Play Production та студії Animagrad, адже в межах обмеженого хронометражу рекламного ролику необхідно було яскраво, динамічно, захопливо і зрозуміло донести механіку акції від “Растішки”. Режисером став Олег Маламуж, який зрежисував найуспішнішу українську анімацію “Викрадена Принцеса: Руслан і Людмила”. Важливо зазначити, що крім створення анімаційного відеоконтенту, рекламний продакшн також зробив озвучення ролику. Ця робота поповнила перелік комерційної реклами, виробленої в FILM.UA Group за допомогою продакшену студії Animagrad. До цього був створений рекламний контент для таких брендів, як lifecell, Сан Санич, Простоквашино, Козацька Розвага тощо.
«Виробництво анімаційних роликів для бренду “Растішка” став ще одним важливим кейсом для напрямку рекламного продакшну FILM.UA Group. Перед нами стояло кілька завдань, які повинні були бути виконані: висока якість 3D-анімації та дуже стислі терміни для виконання замовлення. Продакшеном ролику займалася анімаційна студія Animagrad, яка входить в групу компаній FILM.UA Group. Animagrad - це неймовірно талановиті спеціалісти, які своєю анімацію підкорюють не тільки Україну, а й весь світ («Викрадена Принцеса: Руслан і Людмила», робота над анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня»). Режисером анімаційних роликів для бренду «Растішка» виступив Олег Маламуж, який був режисером анімаційного фільму «Викрадена Принцеса» - ділиться враженнями керівник напрямку спонсорства FILM.UA Group Юлія Пилипенко.
Місія бренду «Растішка» - виховувати здорове покоління українців, і з раннього дитинства, завдяки смачним молочним продуктам, прищеплювати їм звички корисного харчування. Кожна промо-колекція від «Растішки» допомагає нашим маленьким споживачам та їх батькам познайомитись з цікавими та корисними фактами про навколишній світ і дізнатися для себе щось нове - розповідає менеджер з маркетингу “Растішка” та ліцензійних брендів групи компаній Danone Наталя Савченко.
Переглянути рекламний ролик можна за посиланням.